همشهری آنلاین: در پایان روز اول رقابت‌های کشتی آزاد جام الکساندر مدوید که در شهر مینسک، پایتخت بلاروس در حال برگزاری است، ایمان محمدیان، آرش دنگسرکی و محمد نادری به ترتیب صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، ایمان محمدیان که با غلبه بر تمامی رقبای خود راهی دیدار فینال شده بود با شکست کشتی‌گیری از روسیه صاحب مدال طلای وزن 74 کیلوگرم شد، اما آرش دنگسرکی در دیدار نهایی در حالی که از حریف اوکراینی خود پیش بود در یک لحظه غفلت نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره وزن 60 کیلوگرم دست یافت.

علی پیرزاده و محمد نادری نیز در وزن‌های 55 و 66 کیلوگرم با یک شکست راهی گروه بازنده‌ها شدند که نادری با پیروزی در این مرحله در دیدار رده‌بندی هم کشتی‌گیر روس را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

پیرزاده نیز که با پیروزی در گروه بازنده‌ها راهی دیدار رده‌بندی شده بود در این مسابقه مقابل کشتی‌گیری از روسیه شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

رقابت‌های وزن‌های 84، 96 و 120 کیلوگرم یکشنبه (26 شهریور) برگزار می‌شود که حسن رحیمی، اصغر لاغری و جابر صادق‌زاده به مصاف حریفان خود می‌روند.

این مسابقات بین‌المللی با حضور کشتی‌گیرانی از بیش از 11 کشور دنیا از جمله ایران، روسیه، بلاروس، اوکراین و چند کشور دیگر در حال برگزاری است و تیم منتخب کشتی آزاد ایران با ترکیبی از نفرات دوم و سوم اوزان مختلف به منظور پشتوانه سازی و میدان دادن به جوانان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

 

کد خبر 184650
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز